سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

بسم الله النور
بخش اول

چند هفته پیش اتفاقی جناب درستکار (مجری برنامه این شب ها) رو تو مسجد امام اصفهان دیدم بعد از  یه کم خوش و بش بحثمون به این جا رسید که چرا این برنامه نسبتا تو جذب مخاطب موفق بود....نکته ای که خود هم اذعان کرد این بود که موضوعات کلیشه ای انتخاب و بحث نمی شد....
یکی از موضوعاتی که در شروع برنامه این شب ها مطرح بود مدل زندگی یک دیندار بود.....این یه سوالیه که تو ذهن خیلی از دیندار و حتی کسانی که دین خیلی تو زندگیشون پررنگ نیست ، مطرحه.
بخش دوم

واقعا ما چقدر دینداریم؟!
چقدر فکر می کنیم دینداریم؟!
چقدر ان چه فکر می کنیم با واقعیت دینداری مون تطابق داره؟!
و ایا به تعداد انفس برای دیندار شدن و بودن راه وجود داره؟!
......
بخش سوم
یکی از اشکالات دینداری عصر حاضر و در جامعه ای که زندگی می کنیم اینه که بعضا ان چه برای دین مهم است برای ما اهمیت کمتری داره و بر عکس!ان چه خدا در قران کریم و اهل بیت در روایات نورانیشان حساسیت دارن ما کمتر حساسیت داریم!
و یک روایت...
زید صائغ می گوید به امام صادق علیه السلام عرض کردم: شخصی شیعه است ولی این صفات را دارد که وقتی سخن می گوید دروغ می گوید؛ آن هنگام که وعده ای داده و قراری می گذارد، خلف وعده می کند؛ وقتی که چیزی نزد او به امانت بگذراند، خیانت در امانت می کند. جایگاه ایمانی این مرد چیست؟ امام صادق علیه السلام فرمودند: جایگاه و منزلت او در ایمان در نزدیک ترین محل به جایگاه کفر است، ولی هنوز کافر نشده است!.!!!

بخش چهارم

باید برگردیم به دینداری که خدا و پیغمبرش مد نظر دارن!

 





برچسب ها :
ارسال در تاریخ شنبه 91/6/25 توسط منتـــــظر بیــــــداری
نظرات شما ()