سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاکی: آخه چرا این عده از آدم ها هم آمرند و هم ناهی؟!!
اعتراف یک آخوند:  بنده اعتراف می کنم که تعداد زیادی از جوون های مردم تا جایی که امکان داشت با زبان نرم و لیّن امر به معروف و نهی از منکر کردم و در موارد کثیری هم که تاثیری نداشت فقط نگاه کردم!
شاکی: هی میگن آقا چرا این کارو می کنی؟! خانم نکن این کارو؟!
اعتراف یک آخوند: که در پی همین مسئله منجر شد مرتکب گناه " گیر دادن الکی " بشم!
شاکی: حرف هایی که این ها می زنند، کجای قرآن نوشته؟! به نظر من که از خودشون درآوردند...
اعتراف یک آخوند: اعتراف می کنم که همه حرف هایی که زدم متاسفانه از تفکرات و تراوشات ذهنیه خودم نبوده، بلکه همه اون ها رو توسط اساتید خودم که سال ها با کتب دینی سرو کار دارند به دست آوردم که در تجسس از منزل بنده  تمامی اسناد و روایات و بعضا آیات قرآن کشف شده است! هم چنین اعتراف می کنم که خیلی از دستورات سازمانی ما در قرآن کریم طرح شده و برخی هم به صورت رمزی و کنایه است که فقط مسئولین ارشد ما با تمرین و تعلیم می توانند به آن پی ببرند!
شاکی: من نمی دونم من صلاح خودمو بهتر می دونم یا اونا؟!
اعتراف یک آخوند: البته من خودم رو مقصر اصلی نمی دونم چون فقط یه مهره بودم... کسی که متهم اصلی است خداوند باری تعالی و فرستادگانش هستند که این کارها رو به من و امثال من یاد دادند و ما هم به خاطر فطرت خداجومون جذب حرفاشون شدیم چون اونا می گفتند ما صلاح جوون ها رو بهتر می دونیم!! اصلا باید سرکرده های ما (خدا و عوامل ارسالیش)محاکمه بشند!!!
شاکی: تازه خودشون هم به حرفاشون عمل نمی کنند، تازه چند وقت پیش شنیدم یکی از این ها رو به جرم .... بازداشت فرمودند!
اعتراف یک آخوند: این جا باید بگم که همه ما متهم نیستیم، چون کسانی از ما ها هم بودند که به اعتقادات سازمانیمون(توحید، معاد، نبوت، امامت، ، عدل و به اضافه یک سری اصول اخلاقی) عمل نکردند و تبرئه شدند و الان مجبور به اعتراف و پاسخ به شاکی ها نیستند( اصلا همینا ما رو لو دادند)!!!
شاکی: گذشته از این همه، توی چندین سایت با همین چشمای خودم دیدن چه مطالبی رو در مورد جنایات آخوندی نوشتند و همشون هم پیشه صاحب اون سایت ها مستنده!
اعتراف یک آخوند: ما آخوند ها جنایات زیادی کردیم از جمله این ها: بستن کاواره ها و شرابخانه ها بعد از انقلاب، سانسور صحنه های مستهجن فیلم ها به صورت حرفه ای که بینندها اصلا متوجه نمی شدند،خرج کردن پول های کشور برای ترویج خداگرایی و اسلام دوستی،  مبارزه با واردات فرهنگی کشورهای متمدن و انسان دوستی مثل آمریکا که برای جوون های ما برنامه های مختلفی از جمله  فرآیند بی هویتی، ترویج شهوت رانی، اغفال از راه های عجیب و غریب ، القای عقب ماندگی و... تازه داشت یادم می رفت، فیلتر کردن  هزاران سایت غیر اخلاقی جزو جنایات ما آخوند ها محسوب میشه به علاوه دستور بازداشت ارازل و اوباش که عکس های هنگام دستگیریشون توی همه سایت های طرفدار حقوق بشر حسابی پر طرفدار شد!!!





برچسب ها :
ارسال در تاریخ دوشنبه 88/11/5 توسط منتـــــظر بیــــــداری
نظرات شما ()